Personalkoordinator

Vi i Ambio People opplever økende etterspørsel fra våre kunder og ønsker derfor å komme i kontakt med deg som er åpen for noe nytt.

Som Personalkoordinator vil du spille en sentral rolle i bemanningsprosesser og personaloppfølging. Du vil jobbe tett både med ansatte og kunder for å sikre rett person på rett plass til rett tid. Typiske oppgaver kan være koordinering av personell, oppfølgning av vaktplaner, administrasjon av timer og reser, samt dialog med både interne og eksterne aktører.

Vi ser etter deg med relevant erfaring fra personaladministrasjon, koordinering eller bemanning. Du trives i et miljø med høyt tempo, er strukturert og har god evne til å holde oversikt – også når hverdagen er uforutsigbar. Du kommuniserer godt, både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk.

Vi ser for oss at du har høyere utdanning innen HR, administrasjon eller lignende. Erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.

Er dette noe for deg? Registrer en kort søknad og CV!